پرسش های متداول

چرا با گذشت سال‌ها از ثبت نام، هنوز برای بعضی از متقاضیان انتخاب واحد صورت نگرفته است؟

سه دلیل عمده عامل این عدم انتخاب واحد تعدادی از متقاضیان بوده است: آورده مالی پایین – تاخیر در تکمیل موجودی حساب (اولویت با افرادی است که تکمیل آورده را زودتر انجام داده باشند) – عدم حضور در زمان دعوت (در این صورت متقاضی به انتهای صف منتقل می‌شود)

مراحل انتخاب واحد به چه صورت می‌باشد؟

پس از دعوت از سوی کارگزاری (پیامک یا سامانه خدمات الکترونیک)، متقاضی به قسمت انتخاب واحد مراجعه نموده و بعد از تکمیل موجودی، نسبت به انتخاب واحدهای پیشنهادی از طرف همکاران کارگزاری اقدام می‌نماید. (واحدهای پیشنهادی از طریق سامانه وزارت راه و شهرسازی بوده و همکاران کارگزاری نقشی در انتخاب آن ندارند)

تفاوت بین مسکن مهر 99 ساله و ملکی چیست؟

قیمت عرصه به چه صورت محاسبه می‌شود؟

منظور از قرارداد 5 برگی و تک برگی چیست و چرا رنگ دفترچه ها فرق می‌کند؟

در صورت گم کردن قرارداد 5 برگی چه اقدامی باید انجام داد؟

بعد از طی کردن چه روالی می‌توان واحد را تحویل گرفت؟

آیا خرید و فروش مسکن مهر قانونی است؟

چه زمانی متقاضی می‌تواند برای دریافت کارت قسط اقدام کند؟

با توجه به این که سال‌ها پیش آورده پرداخت شده، آیا سود بانکی به این پول تعلق می‌گیرد؟

در صورت فوت مالک مسکن مهر سرنوشت پرداخت اقساط چه می‌شود؟

آیا می‌توان از شرکت عمران پردیس خانه خریداری کرد؟

به چه صورت می‌توان در پردیس زمین خریداری کرد؟

چرا در فاز 11 رنگ نمای ساختمان‌ها فرق می‌کند و در این فاز واحدها با امکاناتی مثل پکیج تحویل داده می‌شود؟

نحوه انتخاب مدیر بلوک به چه صورت است؟

آیا امکان ملاقات با مدیرعامل شرکت عمران وجود دارد؟

دلیل حذف متقاضیان از سامانه مسکن مهر چیست؟

کدام فازها در پردیس زیر نظر شرکت عمران است و چه زمانی به شهردای تحویل داده خواهد شد؟

پرسیدن سوال جدید
Loading