خدمات الکترونیکی شرکت عمران پردیس، پیام آور امنیت، سرعت، دقت و صرفه جویی در زمان مالکان محترم مسکن مهر است.

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ مدیر عامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه، توجه به اهمیت حفظ و حراست از سلامت مردم، بعد از الکترونیکی شدن واگذاری عرصه مسکن مهر و اینکه در حال حاضر تعداد کثیری از مراجعات کارگزاری مسکن مهر پردیس بابت تشکیل پرونده و صدور کارت قسط می باشد گفت: با هماهنگی انجام شده با بانک مسکن و همکاری لازم دو طرفه مقرر گردید مراحل تشکیل پرونده علاوه بر روشهای حضوری به صورت آنلاین و الکترونیک نیز از طریق سامانه خدمات هوشمند الکترونیک پردیس به نشانی www.pardis.city به عنوان میز خدمت و کارتابل الکترونیک انجام پذیرد.

دکتر هدایت افزود ،کلیه متقاضیان می توانند اطلاعات مربوط به خود، ضامنین و وابستگان را از طریق سایت بارگذاری نمایند.

مدیر عامل شرکت عمران خاطر نشان کرد با این مدل، متقاضیان پس از تایید اطلاعات مربوطه از طریق شیوه تعاملی و اعلام کارگزاری و بانک مسکن فقط یکبار جهت اخذ مدارک فیزیکی و انجام مراحل قانونی لازم و صدور کارت قسط در همان روز مراجعه می نمایند.

وی ضمن تشکر از دست اندرکاران بانک مسکن که با همکاری خوبی در این خصوص داشتند، ابراز امیدواری کرد، در ماه‌های آتی و پس از تصویب مراحل قانونی لازم, امکان امضای الکترونیک هم فراهم می گردد که به این ترتیب کل فرایند به صورت الکترونیکی قابل انجام خواهد بود.

لینک کوتاه نوشته
https://pardis.ntdc.ir/?p=22384
کد خبر
22384