شرکت عمران در جهت ارتقا زیرساخت‌های فنی، اقدام به خریداری سرور و تجهیزات جدید نموده تا در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقا سرعت و کیفیت در ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان پردیس باشیم.

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته و همچنین خطرات به وجود آمده به منظور مراجعه حضور متقاضیان به کارگزاری مسکن مهر، در ماه‌های گذشته بسیاری از خدمات غیرحضوری مورد نیاز مالکان مسکن مهر با کمیت و کیفیت بیشتر از گذشته از طریق سامانه خدمات الکترونیک به آدرس pardis.city در دسترس قرار گرفته که با استقبال شهروندان به منظور کاهش مراجعات حضوری همراه بوده است.

در همین خصوص و با توجه به شرایط کنونی و مشکلات ناشی از ویروس منحوس کرونا، شرکت عمران شهر جدید پردیس خود را موظف به ارائه هرچه بهتر خدمات الکترونیک به متقاضیان و مراجعین محترم دانسته و در این راستا در جهت ارتقا زیرساخت‌های فنی، اقدام به خریداری سرور و تجهیزات جدید نموده تا در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقا سرعت و کیفیت در ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان پردیس باشیم.

لینک کوتاه نوشته
https://pardis.ntdc.ir/?p=23579
کد خبر
23579