عصر امروز نشستی با حضور دکتر پیرفرشی (عضو هیئت مدیره و مشاور عالی مدیرعامل)، مدیر فروش عرصه و مدیران شرکت سفیر آبی آرام، برگزار و در خصوص عملکرد این شرکت و برنامه‌ریزی سال آینده، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ با توجه به لزوم اطلاع‌رسانی دقیق تلفنی به متقاضیان مسکن مهر، از ابتدای سال جاری پس از عقد قرارداد با شرکت دانش بنیان سفیر آبی آرام به عنوان مرکز اطلاع رسانی، بسیاری از موضوعات مالکان به صورت تلفنی پیگیری و پاسخ داده شد. از ابتدای سال 99 تاکنون بیش از 80 هزار تماس ورودی موفق (تماسی که حداقل 2 دقیقه مکالمه داشته باشد) و 60 هزار تماس خروجی موفق (تماسی که کارشناسان از داخل مرکز با متقاضیان برقرار کرده اند) برقرار شده است.

در همین خصوص عصر امروز نشستی با حضور دکتر پیرفرشی (عضو هیئت مدیره و مشاور عالی مدیرعامل)، مدیر فروش عرصه و مدیران شرکت سفیر آبی آرام، برگزار و در خصوص عملکرد این شرکت و برنامه‌ریزی سال آینده، بحث و تبادل نظر صورت گرفت. گفتنی است مالکان محترم مسکن مهر پردیس می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 17 و روز پنج‌شنبه ساعت 8 تا 13 از طریق شماره 72436360 با این مرکز ارتباط برقرار نمایند.

امکاناتی از جمله پاسخگویی به تماس‌های ورودی (پاسخدهی به تمامی سوالات متقاضیان و شهروندان در خصوص پروژه‌های مسکن مهر و طرح اقدام ملی اعم از درصد پیشرفت ملک، موعد و مشکلات تحویل واحد، فرآیند نقل و انتقال ملک، فرایند آماده‌سازی اسناد هر واحد، عرصه‌ی ملک، مبالغ واریزی، نحوه ی دریافت وام بانکی و ….)، پاسخگویی به تمامی پرسش‌های الکترونیکی متقاضیان و شهروندان، اطلاع‌رسانی در خصوص تشکیل پرونده‌ی کارت قسط و مراجعه به بانک بابت وام، اخذ نوبت اینترنتی برای متقاضیان و شهروندان جهت مراجعه به واحدهای مختلف کارگزاری، اطلاع رسانی در خصوص تشکیل پرونده، واریزی و رفع مشکلات پرونده‌های اقدام ملی و … از جمله خدماتی است که مالکان محترم مسکن مهر می‌توانند پس از ارتباط با این مرکز دریافت نمایند.

لینک کوتاه نوشته
https://pardis.ntdc.ir/?p=24016
کد خبر
24016