توضیحات تکمیلی مدارک مورد نیاز جهت خرید عرصه

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ مدارک مورد نیاز جهت خرید عرصه واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس به شرح زیر می‌باشد:
کپی از تمام صفحات قرارداد ۵ برگی یک سری( صفحه اول دو سری)
اصل و کپی مدارک شناسایی (شناسنامه وکارت ملی)
اصل و کپی وکالتنامه

توضیح تکمیلی:
متقاضیان محترم برای ملکی نمودن واحد مسکن مهر خود می توانند با در دست داشتن مدارک مذکور به ارزش واحد خود افزوده و عرصه واحد خویش را خریداری نمایند.مراجعه کنندگان می توانند با اخذ نوبت اینترنتی از سایت شرکت عمران پردیس به آدرس www.pardis.city به کارگزاری مسکن مهر شرکت عمران پردیس سالن ۲ مراجعه فرمایند.

نکته بسیار حائز اهمیت:
با توجه به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از شیوع و ابتلا به ویروس منحوس کرونا؛ برای خرید قدرالسهم عرصه ی واحد خود از خرید آنلاین به سهولت استفاده نمائید. شایان ذکر است راهنمای تصویری خرید آنلاین عرصه در سامانه مذکور بارگذاری و در دسترس می باشد؛ همچنین برای تشکیل پرونده تا پایان تیرماه فرصت دارید به واحد مالی کارگزاری مسکن مهر مراجعه فرمائید.

توجه:
اکیداً توصیه می گردد، به جهت تسریع در انجام تشکیل پرونده و یا خرید عرصه بصورت حضوری، متقاضیان محترم حتماً تصاویر مدارک (کُپی) لازمه مطابق با توضیحات فوق الذکر را قبل از مراجعه به کارگزاری مسکن مهر تهیه نمایند. قطعاً با عنایت به وضعیت موجود جامعه (ویروس کرونا) و شروع فصل گرم تابستان با در دست داشتن مدارک کامل زمان کمتری را برای انجام فرآیند اداری صرف خواهید کرد.

لینک کوتاه نوشته
https://pardis.ntdc.ir/?p=22833
کد خبر
22833